2015. március 29., vasárnap

How to make a Statement Necklace from Earrings


My friend gave me a pair of statement earrings for my birthday. I really liked the shape and color, but unfortunately they were too big for me. But I wanted to wear them somehow, so I started to think about refashion of course :) First I wanted to make a brooch, but I changed my mind, when I found a rhinestone-button in my buttons-box, so I got ready to make a statement necklace!

Barátnőmtől kaptam tavaly születésnapomra ezt a nagy, hangsúlyos fülbevalót. Maga a forma is nagyon bejött, és a kövek színei is. Bár imádom a statement bizsukat, ez a fülbevaló sajnos nagyon nagynak bizonyult.  Sajnáltam volna, ha emiatt nem tudom hordani, ezért más felhasználáson kezdtem gondolkozni. Először kitűzőt akartam belőle készíteni, de szerencsére a gombos dobozban találtam egy díszes, köves gombot, így inkább nyakékek készítésbe fogtam.


Things you will need: // Kellékek:
  • a pair of statement earrings // egy pár statement fülbevaló
  • a rhinestone button // díszes gomb
  • ~45 cm thick silk rope // ~45 cm vastagabb selyemzsinór
  • needle, thread // tű, cérna
  • 2 pcs cord tips // 2 db zsinórkupak
  • 2 pcs head pins  // 2 db talpas szerelőpálca
  • pincers // csípőfogó
  • clasp // kapocs
  • jump rings // szerelőkarikák

Steps of making:  

1. Cut the right length of the rope.

2. Glue the cord tips to the ends of the rope.

3. Cut off the spikes from the earrings,

4. Sew the earrings to the rope. If your earrings are not sew-able, use super glue.

5. Sew the button between the earrings.

6. Finally add the clasp to the necklace. You can use a short chain to lengthen your necklace, but it is not necessary.

Ready! Simple, but stunning new rope necklace. :)


Az elkészítés menete:

1. Ha szükséges, vágd megfelelő méretűre a selyemzsinórt.

2. Ragasztózd be a zsinórkupakokat, majd nyomd őket a zsinór végére. Én sajnos sosem találok olyan zsinór-vagy gyöngykupakot, amin már  eleve lenne egy hurok, szóval a szokásos eljárást alkalmaztam: a talpas szerelőpálcát beletettem a kupakba, majd egy hurkot formáltam a pálca végéből.

3. Csípőfogóval csípd le a fülbevalók bedugós részét.

4. Pár öltéssel rögzítsd a fülbevalókat a zsinórra. Ha nem varrható a fülbevaló, akkor univerzális erős ragasztóval rögzítsd őket.

5. Nekem még kellett  rá valami, így a két fülbevaló közé felvarrtam egy díszes gombot.

6. Végül rakd fel a kapcsot a nyakláncra. Lánchosszabbítót is tehetsz rá, de nem muszáj.

Ezzel kész is az új nyaklánc. 


Do you like rope jewelry? Would you wear one, or not? Or do you have other thoughts about it? Leave your comment below or on Facebook! Thanks! :)

Neked hogy tetszenek az ehhez hasonló ékszerek? Hordanál ilyesmit, vagy nem? Esetleg van valami más elképzelésed ezzel kapcsolatban? Írd meg kommentben alul, vagy szólj hozzá Facebookon! Előre is köszönöm! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése