2015. április 27., hétfő

Striped Top Refashion


Before Christmas I mentioned that I like to wear (and make) sequined clothes, especially around the holidays. Still I made this refashion now, in April, because I don't think this top is too festive. It's a nice spring tee, because of the stripes, I guess :)


Karácsony előtt már említettem, hogy szeretem a flitteres holmikat, különösen az ünnepek körül. Ezt az átalakítást mégis most, áprilisban mutatom be, azt hiszem a csíkok miatt egyébként sem olyan nagyon karácsonyi ez a felső :)

Supplies: // Kellékek:
  • a lot of sequin (I used deep blue ones) // sok-sok flitter (én sötétkékekeket használtm fel)
  • needle, thread // tű, cérna
  • beads// gyöngyök
  • a striped top // egy csíkos felső
  • patience and time :) // türelem, idő :)

I used this technique. // Az elkészítéshez az ebben a posztban bemutatott módszert használtam.

Before the sequin-sewing, I had to cut off the bottom of the top, and the ends of the sleeves, because the tee was too long. 

Ez a felső is át lett kicsit alakítva, mivel túl nagy volt. Leért egészen a fenékvonal alá, és az ujjai is túlságosan hosszúak voltak.

 Sequins and beads // Flitterek és gyöngyök

In process // Munka közben






Ready! // Kész!
Agnes: chic outfit // Ágnes: elegánsan.

Me: everyday outfit // Én: hétköznapi összeállításban.

What do you think about this refashion? Let me know it! Write a comment below, or on Facebook!

Mit gondolsz erről az átalakításról? Írd meg kommentekben, vagy Facebookon!

Bye-bye! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése