2014. november 28., péntek

DIY Faux Trophy Deer Head // DIY Szarvas Trófea


My home is filled with deer and fawns before Christmas. I have several deer figure, I think they fit perfectly in the Winter decoration. Maybe I'll make a Pinspiration post about deer Christmas decorations.

I want a deer head trophy on my wall, but not a real one, of course. There are a lot of ideas and tips on Pinterest. We could make carton, paper-mashe, and Lego deer head. For me these DIY ideas are complicated, so I didn't make a faux trophy until now. Yesterday I found a cute fawn/ deer head decoration in Tesco. It was worth its price, so I brought it home with me. I could hardly wait to got home, and make my idea! I hope you like it too!

~

Karácsony előtt egy csordányi (rudlinyi?) őzike és szarvas jelenik meg az otthonomban. Télen mindig előveszem ezeket a kis díszeket, hiszen nagyszerűen illenek a téli hangulatba. Lehet, hogy az adventi készülődés alatt lesz egy szarvas dekorációs Pinspiráció poszt is :)

Már régóta szerettem volna egy szarvasfej trófeát a falamra, persze nem igazit. Pinteresten van egy csomó tipp, hogyan csinálhatunk kartonból, papírmaséból, sőt Legóból ilyesmit, de ezek túl macerásak lettek volna.  Tegnap a Tescóban járva bukkantam rá erre a szarvasfej díszre, szerencsére nem volt olyan irracionálisan drága (310 Ft volt), így nem volt kérdés, hogy velem tart haza :) Miután hazaértem neki is álltam a megvalósításnak, szóval ez egy igazán friss DIY projekt!

Supplies: // Kellékek:

  • Deer head decoration // Szarvasfej dísz
  • Glitter foam sheet // Csillámos dekorgumi
  • Carton sheet // Kartonlap
  • 2 pcs. eyelets // 2 db lyukszegecs
  • Universal glue // Technokol Rapid ragasztó
  • Short ribbon // Rövidke szalag
  • Glue gun // Ragasztópisztoly
  • Scissors // Olló
  • Craft knife // Tapétavágó

I started the DIY with shape cutting . I drew just one side of the template, so it surely was symmetric. I drew around this template on the carton and the foam sheet too, than cut it out. I glued together these shapes. 

~

 Egy megfelelő sablon kivágásával kezdtem a műveletet. Csak a sablon felét vágtam ki, így biztos, hogy szimmetrikus végeredményt kaptam. A kartonlapon körberajzoltam a sablont , majd tapétavágóval és ollóval kivágtam a formát. Ezt az alakot a dekorgumiból is kivágtam, majd összeragasztottam ezeket.

I made two holes on the shape. I put the eyelets into the holes, than the ribbon too.

~

Felülre készítettem két lyukat, ebbe belenyomtam a lyukszegecseket, majd átfűztem a szalagot rajtuk. 

I glued the deer head with the glue gun, and push it to the middle of the shape. I cut shorter the ribbon, and hang it on the wall. It is sparkling beautifully in the light of my Christmas lights. (The pics don't give it back :( )

~

Ezután ragasztópisztollyal bekentem a szarvast, majd középre rányomtam a dekorgumira. Megerősítésként, hogy még jobban tartson a ragasztás, egy kis pillanatragasztóval megerősítettem a hatást. A szalagot rövidebbre állítottam, majd a szarvasocska felkerült a falra :) Nagyon szépen csillog az új fényfüzérem fényeiben (sajnos ezt a képek nem adják vissza :( )


That was the DIY, it wasn't so hard, was it? I hope you like it, and I've inspired you to make similar deer trophy!

~

Ennyi volt a trófea elkészítése, nem volt nehéz :) Remélem tetszett és ösztönöztelek titeket egy hasonló DIY projektre!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése